Gastrotools søger en Customer Care-medarbejder

Har du flair for kunder og køkkenudstyr? Så mangler vi dig til Gastrotools’ support
Hos Gastrotools lægger vi stor vægt på at hjælpe vores kunder både før, under og efter køb. Snart begynder juletravlheden på kontoret, så vi har brug for en ekstra hånd til at varetage alle henvendelserne. Derfor søger vi en deltidsmedarbejder til en tidsbegrænset stilling, som har lyst til at være bindeleddet mellem os og vores kunder i den daglige support.
Gastrotools er en dansk virksomhed, som har en mission om at give hjemmekokke værktøjer til bedre madlavning: Både i form af køkkenudstyr i professionel kvalitet, men også gennem vores omfattende Gastro Studio-univers med masser af læring, underholdning og inspiration til bedre madlavning.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Besvare henvendelser fra kunder, både skriftligt og telefonisk
- Håndtere kommentarer og henvendelser på vores sociale medier
- Varetage vores Trustpilot
- Andre opgaver i forbindelse med support som retur, fragt mm.
Om dig
- Du er dygtig til kundeservice og vil gerne give alle en ekstraordinært god oplevelse
- Du er imødekommende og positiv
- Du kan kommunikere på fejlfrit dansk, både på skrift og i tale
- Du har en naturlig interesse for madlavning og køkkenudstyr
Vi tilbyder
- At blive en del af et ambitiøst team, der kan lide at gå på arbejde
- Muligheden for at præge Gastrotools' stemme udadtil
- Et ungt, socialt kontor med uformel omgangstone og øl på køl
Praktisk
- Stillingen er deltid, cirka 20-30 timer om ugen
- Stillingen er tidsbegrænset med ophør 31. januar 2026
- Tiltrædelse hurtigst muligt, senest 1. november
- Kontoret ligger på Baggesensgade 4C, 2. sal, 2200 København N
- Løn efter aftale
Bliv en del af teamet
Lyder det som noget for dig?
Så send din ansøgning og CV til: job@gastrotools.dk
Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget, når den rette kandidat er fundet.