FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Levering
Vi tilbyder gratis levering på alle ordrer over 499 kr. med Bring til en pakkeshop.
Øvrige forsendelsesmetoder starter fra 29 kr.
Vi tilbyder levering med GLS og Bring:
GLS
- Pakkeshop 1-2 hverdage - 35 kr.
- Erhvervslevering 1-2 hverdage - 35 kr.
- Hjemmelevering 1-2 hverdage - 35 kr.
Bring
- Pakkeshop 1-2 hverdage - 0 kr. (ved køb over 499 kr. - ellers 29 kr.)
Når din ordre afsendes fra vores lager, vil du modtage en e-mail med et trackingnummer, som du kan spore din ordre med.
Ved større ordrer kan du opleve, at den bliver sendt i flere pakker. I det tilfælde får du en mail for hver pakke med trackinginformation. Vær opmærksom på at få afhentet alle pakker, hvis de skal afhentes i en pakkeshop.
Bemærk at der kan gå op til 24 timer. førend at transportøren har registreret forsendelsen i deres system.
Betaling
Vi tilbyder følgende betalingsmetoder:
- VISA (alle typer VISA betalingskort)
- Matercard (alle typer Mastercard betalingskort)
- MobilePay
- Klarna
- Gavekort
Det er muligt at betale med gavekort hos os. Gavekortet indløses i checkout, hvor koden indtastes i feltet "Rabatkode eller gavekort".
Du kan købe et gavekort her. Gavekortet får du tilsendt i en separat mail fra ordrebekræftelsen kort tid efter købet. Hvis du ikke har modtaget det, kan det være endt i spammappen. Er det ikke der, kan du kontakte os på info@gastrotools.dk.
For henvendelse om salg til erhverv bedes du kontakte os på info@gastrotools.dk
Reklamation & returnering
Hvis du mener, at dit produkt har en produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, kan du gøre det her: Gastrotools Reklamation.
Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.
Reklamationsretten gælder i 2 år. Læs desuden mere om vores garanti her.
Du har 30 dages returret. Er denne overskredet, kan vi ikke tilbyde tilbagebetaling.
Du skal sikre dig, at følgende gør sig gældende for din ordre før returnering:
Vi tager ikke produkter retur, hvis de:
- Ikke fremstår som nye
- Lugter eller fremstår beskidt
- Har været udsat for røg
- Ikke er forsvarligt pakket i original emballage
Vi tager ikke produkter retur, der ikke er oprettet en retur på. Læs længere nede, hvordan du returnerer.
Vi tilbyder gratis returnering i hele Danmark med Bring.
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis produktet ønskes ombyttet, bedes du returnere ordren og bestille på ny.
Fik du ikke svar på alt?
Så sidder en af vores produkteksperter klar til at hjælpe dig:
